Magamról

2010.02.15. 20:48

1995. május 13-án születtem Szolnokon, most Tiszaföldváron élek. Az általános iskolát befejeztem, jelenleg a helyi gimnáziumban vagyok elsős. A mozgalommal emlékeim szerint 3 éve kerültem szorosabb kapcsoltaba. Volt egy-két balhém cigányokkal, és ez vezetett arra, hogy közelebbről megismerjem a skinhead életformát. Elkezdtem foglalkozni a skinhead történelemmel és a nemzetiszocializmussal. Az elmúlt 3 évben nagy változásokon ment keresztül személyiségem, de úgy érzem, hogy mostanra megszilárdult. NS-ként elítélek mindenféle abberációt amivel a mai világban nap mint nap találkozunk. Sajnos a cionista kézben lévő média is ezeket az abberációkat vetíti, és tolerálandó normaként próbálják a buzikat, drogosokat beállítani. Ne hagyjuk, hogy birkákat csináljanak belőlünk, ne álljunk be a sorba! Sokan különcnek tartanak amiért nem vagyok hajlandó elhinni az agymosó hazugságokat(holokauszt...), és bárkinek ellentmondok aki ezeket a faszságokat próbálja elhitetni velünk. Egyenlőre ennyi elég rólam, a későbbiekben, írásaim alapján többet is megtudhattók rólam és a nézeteimről.

A bejegyzés trackback címe:

https://ns88.blog.hu/api/trackback/id/tr681761491

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása